Strony
- Dane kontaktowe
- Deklaracja dostępności
- Dostępność
- Informacja o działalności
- Instrukcja korzystania z BIP
- Kierownictwo jednostki
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko Kasjer
- Nabór na wolne stanowiska
- Archiwum
- Dodatkowa lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko Kasjer
- Harmonogram przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych w związku z naborem na stanowisko Kasjer
- Informacja o wyniku naboru na stanowisko Kasjer
- Informacja o wyniku naboru na stanowisko Informatyk
- Informacja o wyniku naboru na stanowisko Kasjer
- Informacja o wyniku naboru na stanowisko Księgowy
- Informacja o wyniku naboru na stanowisko Starszy referent
- Lista kandydatów na stanowisko informatyk
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Księgowy
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Starszy referent
- Nabór na stanowisko Inspektor BHP/Referent
- Nabór na stanowisko instruktor terapii zajęciowej/terapeuta/ terapeuta zajęciowy (30.07.2021)
- Nabór na stanowisko kasjer
- Nabór na stanowisko kasjer (30.09.2021)
- Nabór na stanowisko kucharz
- Nabór na stanowisko kucharz
- Nabór na stanowisko kucharz (21.10.2021)
- Nabór na stanowisko opiekun
- Nabór na stanowisko opiekun (2022.03.14)
- Nabór na stanowisko pielęgniarka/ pielęgniarz
- Nabór na stanowisko pielęgniarka/pielęgniarz
- Nabór na stanowisko pielęgniarka/pielęgniarz
- Nabór na stanowisko pokojowa (04.05.2022)
- Nabór na stanowisko pokojowa (07.09.2021)
- Nabór na stanowisko praczka (4.08.2021)
- Og_2_2018
- Ogloszenie_4_2018
- Ogloszenie_5_2018
- Ogłoszenie 5/18
- Ogłoszenie nr 4/18
- Ogłoszenie praczka
- Ochrona danych osobowych
- Ogłoszenia
- Depozyty po zmarłych mieszkańcach
- Najem powierzchni
- Przetarg publiczny na najem powierzchni pod przechowywanie pomocy i akcesoriów do nauk pływania oraz przewijaków (2021.10.25)
- Przetarg publiczny na najem powierzchni pod przechowywanie pomocy i akcesoriów do nauk pływania oraz przewijaków (2021.11.19)
- Przetarg publiczny na najem powierzchni pod przechowywanie pomocy i akcesoriów do nauk pływania oraz przewijaków (2022.02.18))
- Sprzedaż składników majątku
- Ogłoszenie nr 3/2018
- Polityka Cookies
- Prawne podstawy działania
- Decyzja Wojewody Podlaskiego
- Regulamin odwiedzin mieszkańców
- Regulamin wolontariatu
- Regulamin zgłaszania pobytów mieszkańców poza DPS
- Uchwała i Regulamin Pływalni
- Uchwała i Statut DPS
- Zarządzenie 11/22 Dyrektora DPS z 28.03.2022 r. w sprawie wprowadzenia Procedury świadczenia usług przez Dom Pomocy Społecznej w Białymstoku w warunkach pandemii Covid-19
- Zarządzenie 14/22 Dyrektora DPS z 31.03.2022 w sprawie wprowadzenia Procedury świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych przez DPS w warunkach pandemii Covid-19
- Zarządzenie 16/22 Dyrektora DPS z 29.04.2022 r. w sprawie wprowadzenia Procedury świadczenia usług przez Dom Pomocy Społecznej w Białymstoku w warunkach pandemii Covid-19
- Zarządzenie 28/21 Dyrektora DPS
- Zarządzenie 30/21 Dyrektora DPS
- Zarządzenie 35/21 Dyrektora DPS z 14.12.2021 r. w sprawie wprowadzenia procedury świadczenia usług przez pływalnię Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku w związku z rozprzestrzenianiem się zakażeń wirusem SARS-CoV-2
- Zarządzenie 8/22 Dyrektora DPS z 28.02.2022 r. w sprawie wprowadzenia procedury świadczenia usług przez pływalnię Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku w związku z rozprzestrzenianiem się zakażeń wirusem SARS-CoV-2
- Zarządzenie Dyrektora DPS – Specjalistyczne Usługi Opiekuńcze
- Zarządzenie i Regulamin organizacyjny Domu 2016
- Zarządzenie Nr 39 / 21 Dyrektora DPS z 28.12.2021r. w sprawie trybu przyjmowania i zasad odpłatności za pobyt na Zespole Specjalistycznych Usług Opiekuńczych
- Zarządzenie nr 1000/21 Prezydenta Miast Białegostoku z dnia 13 grudnia 2021 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym
- Zarządzenie nr 1051/20 Prezydenta Miasta Białegostoku z dnia 27 listopada 2020 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku przy ul. Baranowickiej 203
- Zarządzenie Nr 12 /22 Dyrektora DPS w Białymstoku z dnia 28 marca 2022 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu odwiedzin mieszkańców DPS w Białymstoku
- Zarządzenie Nr 13/22 Dyrektora DPS w Białymstoku z dnia 28.03.2022 r. w sprawie wprowadzenia procedury świadczenia usług przez pływalnię Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku w związku z rozprzestrzenianiem się zakażeń wirusem SARS-CoV-2
- Zarządzenie Nr 17/22 Dyrektora DPS w Białymstoku z dnia 29 kwietnia 2022 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu odwiedzin mieszkańców DPS w Białymstoku
- Zarządzenie zmieniające Regulamin organizacyjny 2017
- Zarządzenie zmieniające Regulamin organizacyjny 2018
- Przetargi
- Archiwum
- Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż środka trwałego – Daewoo Lublin
- Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż środka trwałego – samochód Daewoo Lublin
- Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż środka trwałego -Daewoo Lublin
- Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż środka trwałego – samochód Daewoo_Lublin
- Ogłoszenie o sprzedaży Daewoo Lublin
- Pisemny przetarg publiczny na najem powierzchni użytkowej pod ustawienie automatu samosprzedającego (22.06.2021)
- Przetarg – najem powierzchni
- Przetarg-najem powierzchni pod automaty
- Archiwum
- Regulamin korzystania z sieci punktów bezprzewodowego dostępu do Internetu w Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku
- Rejestry, ewidencja, archiwa
- Sprawozdania finansowe
- Struktura własnościowa
- Zamówienia publiczne
- Plan postępowań o udzielenie zamówień w 2020r.
- Plan postępowań o udzielenie zamówień w 2021r.
- Plan postępowań o udzielenie zamówień w 2022r.
- Zamówienia publiczne poniżej 130 000 złotych
- Artykuły gastronomiczne
- Ogłoszenie o zamówieniu na artykuły gastronomiczne
- Ogłoszenie o zamówieniu na sprzedaż i dostawę stołu stolarskiego.
- Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie modernizacji pokrycia dachowego na budynku rehabilitacji tutejszego Domu
- Sprzedaż i dostawa stołu stolarskiego.
- Zamówienie materace
- Zamówienia publiczne powyżej 130 000 złotych
- Artykuły higieniczne 2020
- Gastronomia_2019
- Mieso 2019
- Mięso 2019 (2)
- Mrożonki 2019
- Nabiał 2019
- Ogłoszenie na remont pomieszczeń kuchni tutejszego Domu
- Ogłoszenie na wykonanie remontu pomieszczeń kuchni tutejszego Domu
- Ogłoszenie na wykonanie termomodernizacji budynku administracji tutejszego Domu
- Ogłoszenie o zamówieniu – Roboty budowlane (02-10-2020)
- Ogłoszenie o zamówieniu – Roboty budowlane (21-10-2020)
- Ogłoszenie remont lazienek
- Olej opałowy 2020
- Paliwo 2019
- Pieczywo 2019
- Profesjonalne środki czystości
- Remont elewacji budynku E
- Remont nawierzchni filii
- Remont_lazienek
- Ryby 2019
- Spożywka 2019
- Spożywka 2019 (2)
- Spożywka 2019 (3)
- Sprzedaż i dostawa artykułów piekarniczych 1
- Sprzedaż i dostawa artykułów czystościowych
- Sprzedaż i dostawa artykułów czystościowych dla potrzeb tutejszego Domu
- Sprzedaż i dostawa artykułów czystościowych dla potrzeb tutejszego Domu (2020.12.01)
- Sprzedaż i dostawa artykułów higienicznych
- Sprzedaż i dostawa artykułów higienicznych dla potrzeb tutejszego Domu (2020.12.04)
- Sprzedaż i dostawa artykułów higienicznych dla potrzeb tutejszego Domu (2022.03.09)
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu (2020.11.12)
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu (2021.12.10)
- Sprzedaż i dostawa artykułów piekarniczych
- Sprzedaż i dostawa artykułów piekarniczych dla potrzeb tutejszego Domu (2020.11.12)
- Sprzedaż i dostawa artykułów piekarniczych dla potrzeb tutejszego Domu (2021.12.10)
- Sprzedaż i dostawa artykułów rybnych
- Sprzedaż i dostawa artykułów rybnych dla potrzeb tutejszego Domu (2020.11.13)
- Sprzedaż i dostawa artykułów rybnych dla potrzeb tutejszego Domu (2021.12.13)
- Sprzedaż i dostawa artykułów rybnych dla potrzeb tutejszego Domu (2022.01.04)
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych 1
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu (2020.11.13)
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu (2021.12.13)
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu (2022.01.19)
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu.
- Sprzedaż i dostawa leków
- Sprzedaż i dostawa mrożonek dla potrzeb tutejszego Domu (2020.11.12)
- Sprzedaż i dostawa mrożonek dla potrzeb tutejszego Domu (2021.12.13)
- Sprzedaż i dostawa mrożonek dla potrzeb tutejszego Domu.
- Sprzedaż i dostawa oleju opałowego
- Sprzedaż i dostawa oleju opałowego dla potrzeb tutejszego Domu (2020.11.17)
- Sprzedaż i dostawa oleju opałowego dla potrzeb tutejszego Domu (2022.01.20)
- Sprzedaż i dostawa pieluchomajtek
- Sprzedaż i dostawa pralnico – wirówki
- Sprzedaż i dostawa pralnico-wirówki
- Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich
- Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb tutejszego Domu (2020.11.12)
- Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb tutejszego Domu (2021.12.10)
- Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb tutejszego Domu (2021.12.23)
- Sprzedaż i dostawa profesjonalnych środków czystości dla potrzeb tutejszego Domu (2020-12-01)
- Sprzedaż i dostawa profesjonalnych środków czystości dla potrzeb tutejszego Domu (2022.03.07)
- Sprzedaż i dostawa profesjonalnych środków czystości dla potrzeb tutejszego Domu (2022.04.20)
- Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców
- Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców 1
- Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców dla potrzeb tutejszego Domu (2020.11.13)
- Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców dla potrzeb tutejszego Domu (2021.12.10)
- Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców dla potrzeb tutejszego Domu (2021.12.23)
- Sprzedaż paliwa
- Sprzedaż paliwa dla potrzeb tutejszego Domu (2020.11.17)
- Sprzedaż paliwa dla potrzeb tutejszego Domu (2021.12.14)
- Środki czystości 2020
- Środki czystości 2020
- Warzywa i owoce 2019
- Wykonanie elewacji budynku IB
- Wykonanie remontu elewacji i tarasów budynku D tutejszego Domu (2021.06.17)
- Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku E tutejszego Domu
- Wykonanie termomodernizacji budynków kotłowni i pralni
- Zasady załatwiania spraw
Data publikacji: 12 kwiecień, 2018
Data ostatniej aktualizacji: 12 kwiecień, 2018